maanantai 9. helmikuuta 2015

Tämän hetken 10 positiivista asiaa ja ajatusta minusta

Jos aluksi heitin pahaa lintua ilmaan ja "haukuin" itseni niin sanotusti maanrakoon.Nyt olisi sitten vuorostaan positiivisia asioita minusta.
Tässäpä kertaheitolla kymmenen positiivista:

  • Omistan todella tuuhean tukan eli ei siis ole pelkoa kaljuuntumisesta vielä muutamaan vuoteen.
  • Tykkään kuitenkin, että 35- numeroinen kengän koko on söpö ja kaunis.
  • Olin alle 18-vuotias ja minua tultiin kosiskelemaan töihin Paparazzille mainokseen. En uskaltanut lähteä leikkiin mukaan.
  • Minun muutama enneuni on toteutunut! Yksi niistä on ollut huippu. Oon saanut tutustuu bloggaaja Lauraan.(ihan paras tyyppi)
  • Omistan hyvän rytmitajun ja musiikkikorvan.
  • Osasin/osaan tanssia breikkiä eli breakdancea.
  • Olen aika positiivinen ihminen ja hymyilen jatkuvasti. Siitä tietää, että todella tykkään susta.
  • En säästä eläkeikään. Bailaan, matkustan, shoppailen nyt ja vielä muutaman vuoden. Siitä tulen onnelliseksi ja postiiviseksi(olen siis aika materialisti).
  • On postiivista, että viimeisimmästä flunssasta on yli vuosi aikaa.
  • Menen naimisiin elokuussa. Positiivisin asia hetkeen.



Olkaa ihmiset positiivisia! Positiivisuudella pötkii pitkälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti