torstai 22. tammikuuta 2015

10 asiaa minusta

Ei se elämä oo ruusuilla tanssimista. Joka päivä sitä omaa kroppaa ja naamaa tuijotetaan sieltä hiton peilistä. Huono itseluottamus johtaa aina huonompaan oloon. Tämän vuoden teema omassa elämässä on voida hyvin henkisesti. Listasin asioita mitkä omasta mielestä kummittelee peilissä. Vuoden lopussa tsekkaan onko mikään muuttunut parempaan suuntaan henkisessä hyvinvoinnissani.Yritän muuttaa omaa minäkuvaani jatkuvasti positiivisemmaksi ja hyväksyä sen minkä minulle on äiti ja isä antanut. Varmasti jokaisella on asioita itsessä mitkä kismittää ja saa harmaita hiuksia päähän. Tässä tulee 10 asiaa (ei ehkä joidenkin mielestä faktaa) joista saan raivonpuuskia. Näiden 10 asian pitää muuttua ruusuilla tanssimiseksi.




  1. Poltan tupakkaa ja siitä yritän päästä eroon heti, kun mahdollista. Hyi, hyi! Pahin tapa ikinä, eikä se sovi kenenkään suuhun.
  2. Oon alle 160cm pitkä. Tämä asia kismittää jatkuvasti ja saa aikaan itkukohtauksia vaateostoksilla."Hitto!" "Pitääkö tätäkin maximekkoa sitten lyhentää? Tää olis ollu just täydellinen". 
  3. Hampaat ja niiden purenta. Joo mulla oli hammasraudat ja pöh, ei auttanut kuin pikkuisen. Tuhansia euroja meni yksityiselle hammaslääkärille ja lopputulos on hyvä, mutta kärsin edelleen etupurennasta.
  4. Mustapäät! Miten ne yrittääkin hengailla mun kanssa niin pitkään. Milloin ne tajuu, ettei ne kuulu mun frendeiksi. Hmm..
  5. Olen kalkkilaivan kapteeni. Otan aurinkoa kesäisin, mutta ei se aurinko tartu kasvoihin juuri ollenkaan. Ja tummat silmänaluset hohtaa kalpakan naaman läpi kivasti.
  6. Kuvauksellinen not! Kuminaama ilmoittautuu palvelukseenne. On vaikeaa olla normaali ja saada normaali peruslukema naamaan. Tämä on hyvin vaikeaa minulle. Ilmeikäs tyttö olen.
  7. Lauta olen. En mä omista muhkeeta etumusta. Haaveena olisi saada edes se yksikin kuppikoko.
  8. Ikuinen babyface. 
  9. Mulla on liian pieni jalka, vain 35. Se tunne, kun löytää täydelliset kengät.
  10. Pers ku iso omena.                                                                                                                                                            

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti